Newsroom

Oto kilka zdjęć z targów Electronics Show 2019, które odbywały się w dniach 10-12 maja.
Tak jak wspominaliśmy - nasze stanowisko cieszyło się dużym zainteresowaniem! 🔥

Niedawno mieliśmy okazję wziąć udział w pewnym przedsięwzięciu. Mianowicie postanowiliśmy wesprzeć Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt w Skierniewicach. Są to zwierzaki które naprawdę potrzebują pomocy, szczególnie w zimę, gdy mróz daje się we znaki. My wspieramy ich tak jak możemy, ale każdy z Was może być darczyńcą. Liczy się każdy gest.

A my jesteśmy aktywni nie tylko w dziale sprzętu AGD. Pod koniec 2018r. zakończyła się 17. edycja ligi "ETNOLIGA". 🏃‍♂️⚽️ Mecze w finale były naprawdę bardzo zacięte. Nie zabrakło naszej reprezentacji - FC Saturn. Rok 2018 to nasz rok - po raz zdobyliśmy złoto. Oby tak dalej! Miejmy nadzieję, że 2019 będzie jeszcze lepszy i nie tylko mowa o piłce. 🤩

Dnia 27 października firma Saturn Home Appliances Sp. z o.o. miała okazję nie tylko wziąć udział, ale również wyeksponować swoje artykuły podczas targów w Starachowicach zorganizowanych przez Hurtownię Elektroniczną LIDER. Nasze stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem.

Kilka dni temu spotkał nas niemały zaszczyt, którym chcielibyśmy się z Wami pochwalić. Uwaga, nasza firma otrzymała ZŁOTE GODŁO W OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE LAUR KONSUMENTA 2018 W KATEGORII SZYBKOWARY I MULTICOOKERY! Jest to dla nas wielkie wyróżnienie, które mogliśmy zdobyć w pewnej mierze dzięki Wam. Dziękujemy, że jesteście z Nami i zapraszamy do skorzystania z oferty, aby przetestować sprzęt osobiście.

Z miłą chęcią służymy pomocą najbardziej potrzebującym. W ostatnim czasie udało Nam się okazać pomoc zwierzakom ze schroniska w Józefowie. Okres zimowy w tym roku bywa mroźny, dlatego podarowaliśmy im grzejnik. Jest Nam bardzo miło, że mogliśmy się w jakimś stopniu przyczynić się do uszczęśliwienia zwierzaków. Pamiętajcie, pomaganie jest fajne! :)

Kilka dni temu p. Magdalena Granos otrzymała od Nas nowiutki termopot, wręcz idealny na zimowe dni. W ramach podziękowania poetka obdarowała Nas specjalnie dedykowanym utworem poetyckim. Bardzo dziękujemy za tak wspaniały gest! 😊

W dniach 15-17 września w Karpaczu odbyły się największe w Polsce targi w branży kuchennej, sprzętu AGD, RTV i IT. Podczas targów, nasze produkty cieszyły się dużym zainteresowaniem.

Firma Saturn Home Appliances Sp. z o.o. po raz kolejny zaprezentowała swoje artykuły na międzynarodowych targach Gift Show Poland. Targi odbyły się w dniach 26 - 28 maja w Warszawie.

Zespół piłkarski FC Saturn już od trzech lat bierze udział w turnieju Etnoliga organizowanym przez Fundację dla Wolności. W tym roku w nowych strojach piłkarskich :)

Portal nowości z rynku AGD i RTV, agdrtv24.pl, zamieścił informacje o nas na swojej stronie internetowej.

Link do artykułu: agdrtv24.pl - Saturn Home Appliances

Artykuł na temat maszynek do mielenia mięsa produkowanych w naszej fabryce Kupava został opublikowany na ukraińskim portalu internetowym KyivPost.

O tym oraz o innych informacjach dotyczących grupy KTD, której częścią jest marka SATURN, można przeczytać w języku angielskim pod linkiem: KyivPost - Modern electrical meat mincers manufacturing plant launched Kaniv

Pomaganie jest fajne, nie tylko od święta!

Dyrektor generalny marki Saturn Home Appliances jest przewodniczącym Ukraińskiego Stowarzyszenia Producentów UAM (Ukrainian Association of Manufacturers), które za główny cel stawia sobie zainteresowanie inwestorów z Chin przedsiębiorstwami produkcyjnymi na Ukrainie.

Powstanie nowych fabryk, oprócz stworzenia ponad 300 tysięcy nowych miejsc pracy i wspomagania ukraińskiej gospodarki, pomogłoby osiągnąć nowy standard w postaci znaku "Made in UA", który byłby dla konsumentów gwarancją jakości.

Link do strony UAM: Ukrainian Association of Manufacturers

Już drugi rok pod rząd zespół piłkarski FC Saturn zajmuje 3 miejsce w turnieju Etnoliga organizowanym przez Fundację dla Wolności. Gratulacje dla zawodników i zawodniczek!

Marka Saturn jednym z wystawców na międzynarodowych targach Gift Show Poland 2016! Targi odbyły się w dniach 19 - 21 maja w Warszawie. Saturn TM zaprezentował na wystawie ponad 50 artykułów, a termowentylator był jedną z nagród w loterii Gift Show Poland.

Link do strony po angielsku: Saturn TM at Gift Show Poland 2016

Pierwszy w Polsce sklep stacjonarny z produktami marki Saturn został otwarty 1 kwietnia 2016 roku w Wólce Kosowskiej. Aktualnie asortyment obejmuje ponad 200 artykułów elektro AGD.

Dodatkowo w sklepie działa outlet.

Adres sklepu:

ul. Nadrzeczna 14

Hala GD5 BOX C-24-26

05-552 Wólka Kosowska

tel. 22 218 42 02

W wywiadzie dla Polskiego Radia 24 Prezes Zarządu Saturn Home Appliances Sp. z o.o. Polska opowiada o prowadzeniu firmy w Polsce.

Link do strony: PR24: Blaski i cienie polskiego kapitalizmu

Specyfika firmy Saturn Home Appliances, powstanie nowych fabryk sprzętu AGD na Ukrainie i świąteczna gorączka zakupów - o tym wszystkim posłuchamy w wywiadzie dla Ukraińskiej Redakcji Polskiego Radia dla Zagranicy.

Link do strony: Новорічні подарунки аж із Saturna

do góry
Sklep jest w trybie podglądu